"SELAMAT DATANG DI GORESAN Agus Gutherzig... SEMOGA ANDA MENDAPATKAN APA YANG ANDA INGINKAN. JANGAN LUPA ISI KOMENTAR YA ATAU BUKU TAMUNYA. ARIGATO GOZAIMASU.. ..." Goresan Tinta Perjalanan "Hidup quW": Apa itu c.i.n.t.a.. lieur lah !!!

Selasa, 05 April 2011

Apa itu c.i.n.t.a.. lieur lah !!!

Aku telah membuang bukuku, kerana keluhku mengunci kata-kata dan desah nafasku meninggalkan tempat tidurku, Cintaku, kerana takut pada hantu lupa yang berada di balik selimut.
Aku telah membuang bukuku, kerana keluhku mengunci kata-kata dan desah nafasku meninggalkan halaman buku yang kosong di depan mataku!
Bangun, bangunlah, Cintaku dan dengar diriku!
Aku mendengarkanmu, Cintaku! Aku mendengar panggilanmu dari lautan lepas dan merasakan lembutnya sentuhan sayapmu. Aku telah jauh dari ranjangku, beranjak ke tanah lapang, hingga embun membasahi kaki dan bajuku. Di sinilah aku berdiri, dibawah bunga-bunga pohon badam, memenuhi panggilan jiwamu.

(kahlil gibran)

Tidak ada komentar: